Koleksi Ucapan Selamat Hari Lahir Buat Isteri Tercinta

Koleksi Pelbagai Ucapan Selamat Hari Lahir / Hari Jadi / Happy Birthday buat Isteri Tercinta 



  • Sayang, terima kasih. Kerana engkau selalu menemaniku di saat saya senang ataupun duka. Ku sangat menyayangimu. Happy Birthday My Wife.

  • Selamat ulang tahun isteriku. Doa terbaikku selalu ku panjatkan untukmu, isteriku. I Love You.

  • Aku tidak akan pernah berhenti untuk mencintaimu. Aku akan tetap setia menemanimu sampai amis tanah nanti. Selamat ulang tahun isteriku. Terima kasih kerana telah menjadi yang terbaik dalam hidupku.

  • Aku sangat gembira menjadi suamimu, menjadi suami seorang isteri yang sangat baik dan solehah. Terima kasih telah menjadi ibu terbaik untuk anak-anak kita. Selamat ulang tahun isteriku. Semoga Allah selalu memberkahi setiap langkahmu.

  • Selamat ulang tahun isteriku. Ku tak punya hadiah istimewa untukmu tapi ku punya doa untukmu, semoga kau selalu menerima pemberian dari Tuhan Yang Maha Kuasa.

  • Selamat ulang tahun isteriku. Hari ini usiamu bertambah namun keberadaanmu didunia ini semakin berkurang. Namun, itu tidak mengurangi rasa cinta dan sayangku padamu.

  • Happy Birthday My Wife. Semoga kau senantiasa menjadi ibu terhebat untuk anak-anak kita. Hidupku terasa sempurna dengan adanya dirimu dan anak-anak kita, I Love You.

  • Selamat ulang tahun isteriku tercinta. Semoga selalu diberikan kebahagiaan dan kesihatan. Terima kasih telah menjadi isteri dan ibu yang baik dalam keluarga kecil ini, I Love You.

  • Isteriku, terima kasih atas cinta yang kau berikan dalam kehidupan kita. I Love You together with Happy Birthday

  • Happy Birthday Isteriku. Semoga cinta kita kekal abadi selama-lamanya. Ku sangat menyayangimu, ku takkan membiarkanmu bersedih, saya akan senantiasa membuatmu bahagia. I Love You.

  • Di hari istimewamu ini saya berharap semoga engkau diberikan kekuatan, kesihatan, kebahagiaan dan diberikan keharmonian dalam kehidupan rumah tangga kita, Happy Birthday My Wife.

  • Isteriku saya sangat mencintaimu, saya sangat menyayangimu, setialah padaku sampai akibat hidup menjemput. Happy Birthday

  • Ku tidak tahu harus berkata apa kerana saya bukanlah seorang yang pintar merangkai kata. Tapi bagiku yang terpenting yaitu saya sangat mencintaimu. Selamat ulang tahun semoga selalu diberi umur yang panjang.

  • I Love You My Wife. Temani saya sampai saya amis tanah nanti, jangan pernah berfikir untuk meninggalkanku kerana saya sangat menyayangimu. Happy Birthday

  • Terima kasih telah hadir dalam hidupku, terima kasih telah menemaniku sampai saat ini. Selamat ulangtahun Isteriku semoga engkau selalu berada dalam perlidungan Allah dan keluarga kita selalu diberkahi oleh Allah SWT. Amin.


Belum ada Komentar untuk "Koleksi Ucapan Selamat Hari Lahir Buat Isteri Tercinta"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel